Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Rozsypal, Tomáš
Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Kamenický, Jiří
Kamenický, J. Využití internetového marketingu ve vybraném podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat využití internetového marketingu ve vybraném podniku. Hlavní část práce se zabývá analýzou současného stavu a ná-sledného návrhu nové internetové marketingové strategie. Na závěr budou odhadnuty náklady a přínosy navržené strategie.
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Beneš, Martin ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá SEO auditem a obsahovou analýzou pro konkrétní webové stránky. Cílem práce je nastínit proces optimalizace pro vyhledavače a následně ověřit, zda jsou dané webové stránky dostatečně optimalizovány na základě zjištěných informací. V rámci teoretické části je definována základní problematika SEO a nejčastěji používané metody optimalizace a linkbuildingu. Také je stručně vysvětleno, jak pracují vyhledávače a na základě kterých faktorů vyhodnocují pozice stránek ve vyhledávání. Na závěr jsou popsány nezbytné nástroje pro kvalitní SEO audit. V rámci praktické části bude proveden SEO audit na základě získaných teoretických znalostí spolu s obsahovou analýzou, jejíž základ bude spočívat v analýze klíčových slov. Závěrem této kapitoly bude seznam konkrétních doporučení na základě SEO auditu pro zvýšení návštěvnosti webu z organického vyhledávání.
Optimalizace webových stránek
Kašpar, Michal
Tato práce je zaměřena na detailní zpracování problematiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO). Je popsána funkčnost fulltextového vyhledávače s ohledem na řazení výsledků vyhledávání a jsou uvedeny nejčastější mýty a problémy z oblasti optimalizace, které jsou doplněny správnými postupy dle aktuálně využívaných metodik. Práce je dále doplněna obecnou osnovou průběhu optimalizace, která je užita a detailně rozpracována na praktické případové studii. Poukázáno je taktéž na problematiku vyhodnocování návratnosti v rámci oblasti optimalizace.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
SEO analýza vybraného webu
Panský, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou SEO analýzy, která je nezbytná pro lepší zviditelnění webové stránky ve vyhledávačích. Cílem je seznámit se základní charakteristikou SEO, webových vyhledávačů a provést konkrétní SEO analýzu vybrané webové stránky. V rámci teoretické části je vysvětlena charakteristika SEO. Dále je představeno, jak pracují webové vyhledavače. V dalších kapitolách jsou popsány druhy, jak stránku správně optimalizovat. V další části bude seznámeno s důležitými analytickými nástroji. V rámci praktické části je nastíněn SEO proces, kde budou charakterizovány slabé stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače, které budou následně upraveny. Poslední část je zaměřena na konkrétní doporučení v souladu se SEO. Praktickým výstupem této práce je výsledná optimalizace konkrétních částí webové stránky a doporučení k budoucím SEO úpravám.
Změna v přístupech v SEO po updatech Penguin a Panda
Potužáková, Karolína ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Algoritmy vyhledávačů se neustále vyvíjejí s cílem poskytnout uživateli co nejkvalitnější a nejrelevantnější výsledky. Updaty algoritmu Google s názvem Panda a Penguin byly v poslední době jedny z nejvýraznějších a mnoho webových stránek, které využívají zakázané metody optimalizace, jimi bylo zasaženo. Webové stránky, pro které jsou tyto metody optimalizace využívány, jsou nyní vystaveny velkému riziku penalizace, která v mnoha případech může velmi vážně ohrozit návštěvnost stránek z přirozených výsledků vyhledávání. Cílem této práce je popsat metody optimalizace pro vyhledávače (SEO) a jejich možný dopad na hodnocení webu vyhledávači Seznam.cz a Google. Práce si zároveň klade za cíl ověřit, zda updaty Penguin a Panda mají na web, pro který byly některé ze zakázaných metod využívány, vliv a do jaké míry se tento vliv projevil. V teoretické části práce je popsána problematika vyhledávačů Seznam.cz a Google -- jejich fungování, vývoj algoritmů a možné faktory, na základě kterých vyhledávače hodnotí jednotlivé webové stránky. Krátce jsou také popsány nástroje, které je možné využít k analýze příčin penalizace. Po přečtení této práce získá čtenář základní orientaci v metodách SEO a vhodnosti jejich použití. Zároveň by měl být schopen identifikovat pravděpodobné příčiny penalizace webových stránek a navrhnout vhodnou strategii, kterou lze dosáhnout jejího odstranění.
Zviditelnění firmy v internetových vyhledávačích
Vodochodský, David ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hašlarová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zviditelněním webových stránek ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích Google.com a Seznam.cz. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti online marketingu, ke kterým jsou uvedeny praktické příklady z webových stránek Dentální kliniky Jan Stuchlík. Praktická část je zaměřena na úpravu stávajících a tvorbu nových aktivit, které pomohou webovým stránkám kliniky na přední pozice v internetovém vyhledávání. Cílem bakalářské práce je stanovit úpravy webových stránek kliniky tak, aby byly optimalizované pro vyhledávací roboty a měly přidanou hodnotu pro uživatele. Dalším cílem je sestavit online marketingovou strategii, která bude v souladu s brand positioningem kliniky.
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
MACHART, Ondřej
Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem práce je navrhnout strategii pro online komunikaci Jihočeského kraje jako destinace cestovního ruchu při využití nejnovějších trendů a technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.